Dacă tot dăm din gene, să facem frumos (review)

Volume Millions de Cils, Sumptuos Infinite Length, Lash Architect, Intense Mascara, Mascara 4D, Volum Express, Colossal eyes, total volumising, Custom eyes, Multi-Dimensionnel Sophistique, Effect Faux Cils, Grandiose, Oversize Volume Mascara. Și aș putea continua, pentru că la cât de multe sunt, și marketingul pentru produsele de beauty este pe măsură.

Dincolo de toate aceste denumiri și de promisiunile aferente, rimelul, sfântul rimel sau mascara este, în esență, o compoziție pe bază de pigmenți, uleuri, ceruri și conservanți. În diferite proporții care fac diferența dintre miile de produse și câteva adaosuri de praf de stele alte substanțe, mascara evidențiază aspectul ochilor. Adică, ne-am obișnuit atât de mult cu el, încât nu se prea poate fără. Să lipsească orice de pe față, numa’ rimelul, nu!

Noi, pământenele, îi spunem cel mai des rimel. Oamenii ancorați în domeniul frumosului îi spun mascara, din motive comerciale. Produsul a fost dezvoltat în secolul 19 de un nene chimist, pe care îl cheama Eugene Rimmel. Produsul lui a dat și numele categoriei iar acum e un brand global. Tot cam pe atunci, o femeie, Marbel, simtea nevoia să își dea cu ceva pe la ochi ca să fie mai pretty și l-a rugat pe frate-su să găsească o soluție. Atunci, Tom Lyle Williams a creat o pastă din vaselină și praf de cărbune. Când Marbel a văzut efectul – gene mai întunecate, mai pline, l-a sfătuit pe fratele său să îmbunătățească formula și să o scoată pe piață. Zis și făcut. Tom a mai pus niște substanțe chimice și așa a apărut pe piața locală – lash-in-bow-line – și, ceva timp mai târziu, marele brand Maybelline.

– Tu ce rimel folosești? Din ăla, ultimul apărut, extracurved maxivolumized tres haute couture Rimmel London?

– Nu, fată, eu mă dau cu extrem lashes genious volume incrediiiible curved adorable look. Dăăă!

Acest dialog n-o să existe niciodată între două femei. Una din prietenele mele e pasionată de make-up însă nici ea nu cred că spune rimelurilor pe numele lor lungi și de(n)se ca genele noastre. 🙂

Una peste alta, am încercat și eu câteva până acum, mai ales după o glorioasă perioadă în care îmi despărțeam fiecare geană, fir cu fir, după procedeul aplicării rimelului. Da, dura cam patru ore până mă urneam din casă. Și da, ulterior am renunțat la acest obicei. Cu pretenții, însă, să găsesc rimelul that one and only care să îmi confere volum, cubare dar un look fin. Adică, pe românește, când mă dau cu rimel, să se schimbe ceva, dar să nu se vadă prea mult.

Cel pe care îl folosesc de mai bine de un an și la care n-am de gând să renunț e de la Yves Rocher și e the best. Nu costă mult și e bun de la prima folosire, după desigilare. Eu am o problemă cu rimelurile proaspăt desfăcute, pentru că am senzația, de fapt am certitudinea că singurul efect pe care îl lasă este acela de gene lipite și mai invizile decât invizibilitatea. So, ăsta e bun din prima. Îl cheamă Rimel Sexy Pulp Ultra Volum și promite o privire ultra-seducătoare. Chestia mișto e că îmbracă genele și le dă volum fără se le încarce, chiar și atunci când aplici două straturi. Periuța e foarte deasă, astfel, genele sunt supuse tratamentului fiecare în parte, adică fir cu fir. Costă 41 de lei, îl găsiți pe site sau în magazine și este disponibil permanent, adică nu face parte dintr-o colecție specială sau ceva.

yves-rocher

 

Să tot dăm din gene și să vă fie de folos.

 

 

Comentarii

S-ar putea să-ți placă

Leave a Reply

Your email address will not be published.